snööö

Idag har Gustav varit här sen gick jag och mötte Frida skulle till tvätten och söka jobb men såg att jag glömt papprerna hemma :( får gå dit på tisdag ist...
Idag har de snöat, jag och Jacob gick på långpromenad jätte myssigt :) Älskar snö så länge de inte är slask...
Johanna kunde tyvärr inte komma förbi idag men skulle ta emot pris så grattis till henne...
Så jag och Niclas lämnade bort Jacob en stund och åkte till gimgott och käka pizza...
inte så jätte romantiskt men precis innan löning så blir inte så mkt bättre...
men niclas var ju där.... love <3
imon ska jag på julmiddag :) tidigt ja vet men gott lite jjulpyssel oxå...

vet att jag skrev att bloggen skulle handla om  min pojk men de händer inte saker varje dag så får fylla ut lite av min vardag oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0