Välkommen till min nya blogg!

Hejsan nu sitter jag här och äntligen fått tummen ur att skaffa blogg...
Tänkte denna bloggen skulle handla om min son Jacobs stor framsteg i första hand...
Den 25 Aug 2007 förlovade jag och Niclas oss
Den 6 Okt fick vi reda på att jag var gravid
Den 27 Maj fick vi äntligen se vår son Jacob :)

Den lyckligaste dagen i mitt liv...

Tror jag tar och uppdaterar om Jacob stora framsteg en annan dag men viktigt att nämna är att han kan sitta och har två tänder och är världens gulligaste barn.... Jag och Niclas är den perfekta kombinationen till ett underbart barn :)
Denna familjen är det bästa för oss alla tre :)

Kommentarer
Postat av: Sunshine

:D:D:D

2008-11-15 @ 16:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0