Det sägs att kärleken är blind, men vänskapen är klarsynt.

Idag har man vart på sbg promenerade dit med Therese och Emelie :) Idag fick vi bandpasta med någon laxgratäng typ... det var det godaste jag någonsin ätit tror jag... blev alldeles förälskad :D Efter sbg gick jag och Nina på en promenad hamnade till sist hemma hos henne... Jacob fick middag och vi kolla på tv men vi stanna inte så länge för hon hade de inte så barnsäker hemma så fick springa runt och ajjabajja :P hela tiden och de var inte så kul speciellt inte för honom... han blev jätte ledsen :( så vi åkte hem jag och Niclas käka middag sen drog vi till hans mor och skrev ut papper niclas ska ge mig dagar som är ''hans'' så jag kan vara mammaledig längre... han kan inte de nu när han är varslad måste ta alla chanser till jobb han kan... Nu ska jag kolla runt lite till sen blir det sängen... nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0