tingeling...

Har inte hunnit skriva ngt då Jacob är sjuk :( nu sover han iaf hoppas han blir frisk... tycker så synd om honom.... Åkte till KY-mässan i gbg i torsdags efter sbg det var skit... hjälpte mig ingenting alls så nu måste jag ta få tummen ur röven och läsa om distansutbildningar och hoppas jag hittar ngt jag fastnar för... När jag ändå va i gbg passa jag på att fönstershoppa som de så fint heter hittade ett par skor till Jacob som jag köpte så nu har jag äntligen blivit av med mitt tillgodo kvitto... Igår var jag och Jacob bara inne hela dagen han sov mest och när han va vaken var han jätte slö och låg bara i mitt knä... tråkigt att behöva sitta inne en sådan underbar dag... Idag Har jag och Jacob badat fast fick bli i mindre varmt vatten eftersom han har feber men de var tvunget han lukta fisk efter gårdagens middag... Senare idag tänkte jag vi skulle ta oss en sväng ner till stan måste köpa några cider till ikväll då jag ska på 80tals fest ska bli jätte kul :)

Kommentarer
Postat av: ulrika

ha det så kul ikväll:)

2009-04-04 @ 15:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0