trötter

Ligger i soffan men teven på i bakgrunden... Jacob sover och Niclas är hos susanne... Jacob har hosta och vaknar hela tiden så borde gå och lägga mig nu så jag orkar med natten... idag har jag gått från ängabo och hem suttit i solen och njutit... Jacob gunga idag och han älska det :D efter de gick vi till sus stanna till sju då sanna och maria kom vid åtta kom madde oxå och vi spela kort och kolla på tv... nu kom niclas hem... han har vart hos sin farmor och farfar och sedan till sus så måste mysa med honom innan jag lägger mig...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Japp det är en svensk familj.

Hoppas allt är bra me dej?

Kram

2009-04-20 @ 12:32:39
URL: http://thesedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0