Mätt och belåten!

Har precis ätit en sen lunch idag blev det pytt i panna... Starkt av mig då jag redan vid halv elva funderade över att käka pizza men icke ska ju köpa ny soffa så får vara slut på all snabbmat.. Har börjat med inskolning för Jacob det går super bra :D:D:D Imon ska han få vara själv en stund tror det kommer funka jätte bra då han har så kul :) Var hos frissan i måndags gjorde rakpermanent vet inte om jag är nöjd med resultatet men de blev rakt iaf och KORT inte som jag ville men men de växer ut igen som tur är :) I helgen var jag i varberg och fira morsan det var jätte mysigt gud va jag älskar min familj... hoppas på ngt liknande varje sommar synd bara att de två äldsta inte var med... Sen har jag den stora nyheten att jag är gravid går in i v.22 imon ojoj hinner inte med gravven denna gången jacob tar så mkt tid och det är jag samtidigt glad över... slipper längta ihjäl mig... den kommer när den är redo.... nu ska jag leka med Jacob byebye

Kommentarer
Postat av: Sanna

WOHO, Monk bloggar! Underbart roligt :)

2009-08-26 @ 17:10:57
URL: http://sannarosvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0