På tiden?

Loggade in på min blogg för att kolla statistiken oj va förvånad jag blev... Har upp till 6 läsare per dag emn har inte skrivit något på lite mer än tre månader... Hoppas de är intressant :P Kände nästan lite ångest så får skriva lite kanske till och med skriva igen inom en snar framtid... Idag ska jag på sminkparty hemma hos Therese fick kolla i katalogen i måndags å det var massa rea så det ska nog köpas ngt iaf... Ja va vill ni veta? Vi får nycklarna till den nya lyan den 1cep sen ska det göras ordning och ny soffa ska köpas ni får gärna bidra med en slant :D går inte att berätta om allt som hänt sen sist men har jobbat på tvätteriet i alingsås vilket var skit desamma med lönen ångrar att jag inte kollade upp det mer nogrant innan jag tacka ja men iaf lite pengar gav de ju... så nu blir det rakpermanent på måndag... måste få unna mig ngt då jag inte kunde köpa den mobil jag ville ha pga lönen... nä nu orkar jag inte skriva mer ska försöka skriva snart igen men lovar inget :P
Mvh Monk

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul att du är tillbaka!

2009-08-23 @ 21:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0