Nu får du komma hem :(

Sitter och kollar på ballar av stål helt sjukt program... Idag var jag och Niclas iväg och kolla på säng vi sätt i jordnära tidningen men IRL var den jätte ful, tråkigt men kolla i jyskbladet innan och tror allt jag ska prata med Niclas om att kolla in den sängramen e ju samma tema som sängborden, åkte oxå förbi stan och kolla på skor till Jacob fick beställt ett par blåa som kommer om ca tre veckor... Blev klara allt för tidigt så ströga runt lite medans Jacob sov i bilen sen var det Spädbarnsgruppen idag var det bara jag och therese alla andra var sjuka, evelina fick en pojk :) kul för henne kanske får träffa killen på påskfesten... efter Sbg åkte jag till sarah käka god middag där sedan förbi nettan en snabbis kom hem vid sju Jacob fick kvällsmat och vi mös i soffan nu vill jag nana men min älskling har inte kommit hem än :( vill inte ringa och störa, vill att han ska känna att han har sin frihet... Älskar min familj :D

Kommentarer
Postat av: liisa

va roligt att du skriver lite ibloggen nu =) va duktig jacob är som kan gå =)

kram

2009-03-31 @ 08:10:05
URL: http://liisagyllin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0