Ny dag idag!

Nu sitter jag framför datan i köket har fått hem deklarationen och får tebax runt 2000kr känns bra... Niclas är och jobbar känns tråkigt hinner inte ses :( idag har jag fyllt i min tatuering eftersom den blekna så då hade Sarah Jacob efter jag vart hos mia hämta jag Jacob och vi åkte in till stan och träffa Sofie på en fika :) mysigt att ses... sen hem kolla brevlådan och fått mina kort jag skicka efter i fredags :):):) så snart ska jag sätta igång med mitt scrapbooking om man kan få lite egen tid någon gång :(... älskar dig jacob... Idag sa Jacob mamma för första gången ojoj va de värmdes <3 det var min dag det... nu ska jag sätta mig och se det sista av House och sen sova... hoppas Niclas hinner hem innan jag somnar...

Kommentarer
Postat av: Sunshine

Jag fick mina papper idag också och jag hade inte sett fel, jag får så mycket som jag trodde :D Jag kommer studsa som en glad studsboll i juni :P Haha. Helt sjukt.

2009-04-01 @ 18:50:46
URL: http://sannarosvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0