Bakis :(

Idag är man bakis men de är de värt bästa dagen på länge igår :) Var först och träna sen hem göra iordning mig jobba 4-7 åkte till Hannes på inflyttnings och födelsedagsfest :) kul folk med lekar, mat och alkohol :) I fredags hade Jacob pyjamasparty :) jätte trevligt tack för alla som kom... Och vilka fina presenter precis vad han ville ha... Fick en skjorta av Nova jätte snygg en boll som han älskar plus sandleksaker <3 av Ebba två bilar av den sort han samlar på av Gabriella och i paketet av Thea fick han gud jag vet inte vad de heter men de är för att träna hjärnan :) och de va precis vad han önska sig :)... I torsdags var jag i gbg för jag skulle klippa mig och var med om en helt sjuk grej kl halv tio på morgonen går två tjejer i 20-25års åldern av spårvagnen på station, de gapar på varandra och hotar med paraply och klackskor de börjar slå på varandra och de är 6pers som försöker gå emellan men misslyckas bara de är sjukt, de drar varandra i hår och skricker den ena slår då sin klacksko rakt upp i ögat på den andra så hon börjar blöda då biter hon som fick klackskon i ögat av en bit av den andres öra... fatta hon biter av en bit från den andres öra och spottar ut det... Jag satt och skaka säkert en halvtimma efteråt, tjejerna såg ine äns påverkade ut, vad kan få en människa så arg? Jag skulle vilja veta... usch men iaf va och klippte mig ingen ny frisyr bara toppa de och färgade de lite ljusare nu till sommarn :) sen gick jag på stan lite men åkte hem ganska snart med en nyköpt pyjamas till Jacob som han hade på partyt, skulle träna men kom på att jag inte köpt in allt som skulle finnas med på partyt så fick åka till maxi och gå förbi lokalen för att fixa iordning lite där... Sjukt långt inlägg vet att jag alltid klagar på dina inlägg sanna för att dom är långa men nu blev de som de blev :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0