blaablabla

Hejsan hoppsan en vecka sedan man skrev... Jacob har fått en tand, kan äta själv med sked, kan klättra i trappor och har idag åkt rutschkana eller hur de stavas för första gången :P jippi han tyckte de var jätte kul.... Idag har man vart med sanna hela dagen och vi har njutit av de fina vädret tagit oss till stan för att inse att det är stängt haft spelkväll med Maria, promenerat och bara vart vi... Imon träffas vi inte :( känns jobbigt när jag vet att hon är hemma men men hon ska jobba och vara med lisafisa hoppas ni får kul eller inte :P hihi jag är grym... Glömde berätta att jag vart hemma hos sanna och ätit grillat så nu STINKER man vitlök... hmm va finns det mer att berätta? Fyller år på måndag det ska firas med super goo lunch som jag valt på sbg :D sen är inget planerat känns dumt att bjuda familjen hem två gånger på samma månad blir så dyrt och vill inte att de ska missa Jacobs 1års kalas som är snart... nä nu har jag fått llätta på hjärtat, dags att sova tror jag allt :P äkta svenssonsvensson!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0