blåsig dag...

Idag har jag ättit middag den senaste tiden någonsin kl tio de ni inte bra på något sätt men men man får vänta in sin älskling, eller? nä har inget att skriva men är så pigg nu antagligen för att man precis suttit och käkat.... Gjort ordning i klädkammarn idag känns könt ska sälja av massa skit på tradera för 1kr... På tal om någonting helt annat vill verkligen börja jobba nu tjäna pengar träffa vettigt folk och ha ett normalt liv om man kan säga sså men vill samtidigt absolut inte börja jobba vill vara hemma med min älskling för alltid vill inte att han ska börja på dagis poch att jag ska jobba vi kommer inte ha lika mkt tid för varandra fy bubblan va hemskt hur orkar man ta nästa steg? ska jobba 4v i sommar och har pratat om att kolla med willys om att jobba helger men vill jag det eller är det bara ngt som förväntas av mig... vi klarar oss ekonomiskt men självklart skulle de vara skönt med mer pengar på fickan men va fan vet inte va jag pratar om... denna blogg skulle handla om världens underbaraste pojk men den handlar om MIG och ingen annan :S...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Klart att bloggen handlar om dig, Jacob är ju en del av dig :)



Dagis kommer nog kännas bra, då uppskattar du tiden med honom mycket mer tror jag :)

2009-05-04 @ 20:56:22
URL: http://sannarosvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0