hejsan hoppsan

Igår va man i väg och skaffade sportlife kort :D riktig glad är jag nu... Va och träna kondition får bli det tom tisdag då jag ska gå igenom mitt träningschema... idag var niclas iväg... hoppas att vi kommer fortsätta vara så här duktiga :P... Idag har jag inte gjort ngt alls jo föresten var på en promenad högst 20min annars har jag bara suttit inne en hemsk dag men de blir vad man gör det till... Nu är Jacob hos sus ska sova där inatt och vara med sin farmor hela dagen imon ska till gbg och klippa mig :) jätte kul blir nog lite shopping oxå... imon kommer vara en betydligt bättre dag än idag... ska träna när jag kommer hem oxå :P.... ha de gött byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0