skitnatt

Igår fyllde man 21år inte så stort men alltid kul med lite presenter fick presentkort på make up store så ska få sminkning och smink för 500kr, tre miranda nallar <3 lite pengar och i söndags fick jag ett presentkort på kicks så där får de bli en parfym tänkte jag :)... massa grattis fick man oxå de mår man bra av... på kvällen blev de pizza åt bara en tredjedel den smaka skit... illa så nu får de vara slut på pizza ätandet ska ner i vikt nu vill komma tillbaka till den vikt jag hade innan graviditeten ska skkaffa träningskort på sportlife idagh och ta mitt första träningspass om allt går som planerat... Inatt har man drömt hemska drömmar vet inte varför men ibland så kommer alla jobbiga tankar och känslor tebax som en smäll på käften och förstör hela dagen men vet att imon är de glömt och drömmarna kommer inte tebax på iaf några veckor eller så brukar de vara iaf....jaja idag är de skit väder tänkte gå till stan men har inte så stor lust längre när vädret är så hemskt... inget mer att säga byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0