sol sol underbara sol

Har precis kommit hem från stan va och kolla på skor men hitta inga som jag tyckte hade rätt pris tyvärr men men jag och jacob har haft de mysigt iaf nu väntar jag på att min lunch ska bli klar sen ska jag och Jacob till lekplatsen vi ska leka och jacob ska få sitt mellan mål i solen :) underbart... imon kommer Karin förbi, kanske hela familjen? iaf de ska bli kul :) ska få min första present för iår :D blir ju inte så många eftrsom jag sagt att ist för att lägga pengar på mig så kan ni lägga pengar på Jacob... Mamma ringde förut och frågade om hon kunde komma på måndag men jag tyckte de va onödigt och komma två ggr på samma månad då de kostar så mkt att åka från gbg... men hon avslöja sig lite så tror jag evt vad jag ska få utav henne i present :D.... Nu är maten färdig om 5 måste duka fram... ha de gött byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0