Ballar av stål..

Sitter och kollar på Ballar av stål med min underbara fästman och Wilma...
var sjukt jobbigt att somna själv i sängen igår tur Sanna sov här i fredags annars hade jag la gått in i väggen... haha vad jag ska överdriva men mådde skit dåligt av att sova ensam :(... men nu är han hemma iaf <3
Idag damsög jag av hel lägenhetet, passa på att väga mig när jag flytta på vågen och har gått ner 5kg utan att jag gjort ett skit. har ju ifs gått mkt men de gjorde jag ju innan Wilma kom oxå tror det har med att jag helammar att göra gjorde ju inte det med Jacob...  sen posta jag lite paket som jag fått sålt på tradera sen gick jag till Sannas mamma som precis flyttat till hus det var jätte mysigt och jätte stor tomt... vill oxå ha hus NU varför är jag inte rik? Eller kanske ska ställa frågan varför är man aldrig nöjd? kollade på guldfeber idag det var med en rik tant som hade flera miljoner hade tom köpt en lampa för en miljon och hon var nöjd ja men hon sa att hon funderat flera gånger på att ta ett par tusen och leva utifrån de ja ngt sådant va de iaf....
men iaf vi fika ute i solen och kolla lite tv innan vi gick till stockslycke för att äta sen hem hit... längtade som fan tills att jacob skulle komma hem och så äntligen kom han blev la glad när han såg mig så kom Sanna fram och han blev överlycklig ropade Sanna och sprang fram till henne och gav henne en kram... gud va det kändes jobbigt han brydde sig inte alls om mig :( men en stund efter att Niclas lagt honom för att sova ropa han på mamma han ville absolut inte sova utan ville vara med mig... så tror han var lite besviken på att jag lämnat bort han hela helgen så läste lite saga för honom sen somna han <3

vet att bloggen är väldigt jobbig att läsa då jag skriver om allt i en enda röra men kan inte splittra på mina tankar utan skriver det jag tänker... jappp ska se om jag hittar ngn bild att slänga upp...


Jacob petar näsan... inget kan stoppa honom :D

Kommentarer
Postat av: Sunshine

You know he loves you more than anything :) Men som sagt, han va nog lite skeptisk till dig eftersom han inte sett dig på så länge medan han är mer van vid att jag dyker upp lite då och då kanske. See you tomorrow förhoppningsvis :)

2010-04-12 @ 23:20:23
URL: http://sannarosvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0