Lugn morgon

God morgon!!
Idag ser ut att bli en underbar dag funderar på att ta med Wilma ut på en promenad men måste verkligen städa hemma... hmm får se hur det blir...

Påskafton blev inte alls som planerad, planen var att vi skulle till min syster på lunch senare till Mikael och Jamie på middag med lite alkohol och Jacob skulle sova hos sin farmor... så här blev våran påsk ist..

Förmiddagen tvätta jag hade så sjukt mkt tvätt och ingen annan hade planer på att tvätta så kunde använda båda tvättstugorna och var klar på två timmar UNDERBART... sen gick hela familjen upp till Bolltorp för att lämna Jacob hos sin farmor, Jacob gick nästan hela vägen själv :D sen gick jag och Niclas hem gjorde iordning oss för att åka ut till hans farmor och farfar, första gången jag inte blivit uttråkad där ute men kan bero på att Niclas inte grejja med alla sina saker där ute utan var social, fick te och super god bulle :) Niclas passade på att visa mig ljudet i audin, har inte suttit i bilen och hört det eftersom jag var gravid när han hade ute den och man kan få missfall med så mkt bas... men fy fan va bra det lät... basen tog inte över utan ,man hörde vart ända ord i låtarna, lite smått stolt över min kille :) vid fem åkte vi hem ringde Sarah som inte hade några planer för kvällen så hon kom hit... mycket trevligt :D Niclas tog några cider och vi hade allmänt trevligt... lite senare kom även mikko förbi och vi satt i soffan hela kvällen... Dagen började med lite smått besvikelse då två inplanerade grejjer lyckas bli inställda på samma dag men slutade mycket bra..

vad händer då idag jo om allt blir enligt planerna så ska jag städa då det är sjukt mycket lättare när man inte har en pojk på snart två år som sprider ut allt igen sen en liten promenad kanske sen till Niclas mamma på påsktårta ååå saknar Jacob nu :) men men sen ska vi hem till min mamma i göteborg på middag min syster och hennes gubbe ska oxå ditt så kommer bli super trevligt :D japp sen är det daxatt sova igen...


hoppas alla har haft en mysig påsk och får en underbar dag ute i solen..

GRATTIS Emmelie på din stora dag!!!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Taaack

2010-04-04 @ 14:41:09
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0