Världens segaste lördag!!!

Ja vad har hänt i veckan?
Tror inte det har hänt så mkt faktiskt...
i onsdags var min underbara syster här :D vi gick till nolhaga och kolla in djuren Jacob verkligen älskar djur kommer bli så kul för onom att åka till kolmården i sommar :)
i torsdags var vi på bvc wilma är nu 61cm och väger nästan 6kg så japp hon blir större sen kom niclas syster och det var en trevlig kväll med kort spel, fasten att wilma var sjukt gnällig tror det berodde på sprutorna hon fått i benen men hade ingen feber iaf...
Igår morses åkte Niclas till sin farmor och farfar med Jacob han ska jobba där i helgen och hans farmor passar Jacob under tiden ar verkligen sätt fram emot en helg för mig själv umgås lite med vänner åså...
När det åkt startade jag storstädning damma allt damsuga och skura sen damsuga... lite innan 4 kollar jag på klockan och har fortf sovkläderna på mig fan ska ju träffa min syster sofie vid 4 så får avbryta städningen och göra mig iordning behöver väl inte skriva att jag kom försent :( första gången jag var i lägenheten efter att det fått in alla möbler, jätte fint :) sen gick jag till ÖoB för att köpa pepsi mötte sanna vi drog till Maxi köpte mat som vi skulle tillaga till kvällen gick på 200kr helt sjukt en måltid självklart blev de lite över då man inte behövde allt man köpte men var ju ändå tvungen att köpa det jaja ni fattar... men det blev gott... sanna sov över till idag kände mig lite illa mående när jag gick och la mig trodde de berodde på att jag ätit för mkt.... när jag gick upp i morses spydde jag ;( hatar att spy... kände mig inte riktigt kry... så antar jag har magsjuka så måste sitta själv idag :( jag som ändå hade sätt fram emot idag men icke så har avslutat städningen och suttit vid datan hela dagen ska strax lägga mig så det blir en ny dag....

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack själv för en underbar onsdag:)nu håller vi tummarna att det inte är magsjuka! Stor kram

2010-04-10 @ 20:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0