blupp

Har inte hunnit sätta mig vid datan de senaste och när det funnits tid har inte internetet velat funka :( så har inte orkat uppdatera bloggen, har haft problem med internetet ända sen jag flyttade hit till mjörngatan och byta till Tele2 då jag inte kunde ha alingsås energi här... blir så jäkla trött på det tänkte jag ska ringa imon får se om det blir som planerat...

Måste berätta att Wilma nu äter mat ;D jag är överlycklig detta är tredje dagen som hon inte ätit på mig över huvud taget antar jag inte har ngn mjölk dag tid nu :) känns otroligt skönt men ammar fortf natten men nu två nätter irad har hon endast ätit en gång :) innan åt hon flera ggr varje natt blir väl snart att man slutar med det oxå har hört att så ''stora'' barn inte behöver mat natte tid... men inget jag orkar avänja nu är nöjd över att jag lyckas mata henne och att hon äter mer än två msk...

Tänkte jag skulle skriva vad som hänt sen sist men nu kom Niclas hem och duschen skriker efter mig så får se till och duscha skriver antingen ikväll eller imon ja man vet aldrig :P

ni får tyvärr ingen bild då jag inte har koll på bilderna just nu då jag haft de på annan plats när jag formaterade om datan men bild kommer i nästa inlägg hoppas jag :P


Kommentarer
Postat av: Sanna

Såg en väska som skulle passa bra till skolan men hittade den inte.

2010-08-11 @ 19:42:26
URL: http://sannarosvall.blogg.se/
Postat av: Tele2

Hej Monica,



Vi på Tele2 hoppas att dina problem med internetuppkopplingen löst sig men skulle det fortfarande vara problem får du gärna mejla mig på [email protected].



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-08-13 @ 14:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0