Dagen efter...

Har läst lite i min blogg idag och vet faktiskt inte varför jag bloggar, vill blogga tycker de är kul men säger jag gör det för min skull men läser ju aldrig i den hmm nä jag vet inte tycker de e coolt att så många läser den hade aldrig orkat läsa denna blogg allt är ju bara ett virrvarr av ord man blir ju snurrig...

I fredags tog jag och Jacob en cykel tur när Niclas kom hem från jobbet :) vi cykla bort till madde käka middag utomhus :) Jacob tyckte det var super kul :) så jäkla tråkigt det blir så sällan kan skylla på att jag har två barrn men funkar inte riktigt då Niclas faktiskt oftast är hemma på eftermiddagarna...

Igår va jag och Niclas på kräftskiva det var trevligt med lekar och singstar men åkte hem tidigare då jag fick höra på skitsnack jag inte ville lyssna på, så runt tolv tror jag klockan var kom Sarah och hämta mig tack Sarah vi snacka  en massa sen hem Ulrika var som tur va vaken för jag hade inte tagit med mig några nycklar så hon fick gå ner å öppna för mig :) vi satt ochprata en hel del, älskar att jag har så bra kontakt med min syster och att hon är en så underbart bra fadder till Jacob och naturligtvis en bra moster till båda barnen :)

Har mkt tankar på fram tiden vill inte gå hemma mer, vill ju inte jobba heltid men komma hemifrån ibland och samtidigt göra nytta och tanken på att Wilma kanske inte får en dagis plats i januari och att jag får gå hemma ett helt år till gör mig faktiskt lite nedstämd... Älskar att vara med mina barrn men vill ha ngt mer att göra gärna tre dagar i veckan sen vara hemma rästen det skulle vara en dröm....


Kommentarer
Postat av: ulrika

tack för att du finns älskade syster

2010-08-15 @ 20:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0