Förbannad!

Tjingeling!
Vart en tuff morgon då varken Jacob eller Wilma har velat sova, har lagt ner Wilma för tidigt för att ta hand om Jacob så Wiilma vaknar så båda grinar... sen har Niclas har världens sämsta morgon humör jag vet om det men de gör mig lika förbannad varje gång.... gah vill bara skrika och gapa det ser ut som fan hemma men det verkar bara vara jag som ser det så de blir ju jag som får ta hand om det, kan be Niclas torka av bordet och ja visst det är gjort men om wilma ätit rån så fastnar de å bordsytan så då får man ju skrubba lite blir galen... plus att vi ska iväg på 30års fest så måste packa allt barnen ska ha måste fixa skjuss då vi hade tänkt ta buss men gick bara en vid fyra och festen startar sju så känns lite väl tidigt om man säger så... vi måste packa in presenterna de e inte gjort sen på måndag ska jag på ett möte hade planerat att morsan skulle komma men hon har inga pengar och jag kan inte skicka pengar till henne då hon inte har swedbank så pengarna kommer ändå inte komma fram :( gah sak efter sak känns det som... nu ska jag platta mitt hår som kommer ta sin tid....hur fan ska jag hinna med allt blir snart anti och lägger mig under täcket med barnen :(

Kommentarer
Postat av: anneli

jobbigt dom dagarna när allt bara blir typ kaosartat, hoppas de redde upp sig, hur går det med wilma å maten nu då? blivit bättre? kram

2010-08-09 @ 22:40:24
URL: http://anneliiisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0