Hur kan man skada ett barn?

Usch igår fick jag höra något som är så hemskt att jag vet inte vad, har lipat massa :( Ska försöka ta det kort.
En vän, eller vi var vänner som små känner henne inte längre, hennes son har dött. Det var hennes pojkvän som skakade ihjäl barnet, shit nu lipar jag igen, hur kan man skada ett spädbarn, ett barn över huvudtaget. Hur FAN kan man skada en människa som inte kan försvara sig själv. Hoppas han ruttnar i helvetet vill bara leta upp honom och skada honom, sådan ilska jag känner... vill bara skrika rätt ut men vad hjälper det? Ska tydligen ha stått massa i tidningarna men jag läser ju aldrig tidningen :S hände för typ två månader sedan... Försökte leta upp ngn artikel om det men hitta inget...


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det finns ingen logik eller förståelse för en sådan handling,hoppas att han får sitt straff

2010-08-18 @ 17:45:28
Postat av: Emmelie

Fy fan va hemskt! Fick höra liknande idag av en från spädis att en som skulle börjat där försökt mörda sitt barn så nu har den men för livet.

2010-08-18 @ 19:33:53
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0