Låång dag

Idag har Jacob vart på dagis från nio till fem så det har vart en låååång dag för honom men han hade hafrt jätte kul och var inte grining när vi åkte från dagis så han tog nog ingen skada av de...

Jag och Niclas var på vårat andra möte på föräldrarådgivningen idag och det kändes bättre denna gången kändes som vi fick ut lite mer som vi kan använda oss av... Jacob är en väldigt aktiv kille som är uppe i varv hela tiden om han inte har något att göra kan han ställa sig och hoppa som en tok upp och ner jag har vart lite orolig och trott det kan vara något typ som damp/adhd men det ska tydligen vara ganska vanligt att så små barn som har syskon måste ha uppmärksamhet HELA tiden och inte kunna varva ner, så nu ska jag lägga all min uppmärksamhet på Jacob, ska inte städa när han är vaken om inte han an hjälpa till, han ska ha ensam tid med båda föräldrarna enskillt och man ska säga nu är det bara du och jag som leker för att han ska känna att han har egen tid...

Bild som Sanna tagit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0