Måndag!

Nu sover barnen och jag passar på att ha lite egen tid...
Idag fyller mamma år så får ringa och gratta hene sen :) på fredag ska jag och lillasyster äta på någon god resturang i gbg med morsan kommer bli mysigt <3

Wilma kryper nu min goa lilla tös och hon har äteti macka idag oxå, härligt det går så bra med maten nu, hade glömt hur jäkla kladdigt det är med små småbarn haha får städa upp efter varje måltid och de ska ju äta efter va tredje timma så blir mycket torkande... Jacob har börjat klättra nu oxå är så glad han är så himmla sen med det men nu är det jobbigt han tar fram stolar och ställer sig på för att nå allt han vill ha i morses hade han tagit stolen ställt sig och öppnat kylen och tagit fram ketchupen haha ILLA...

Idag ska jag till späd med Frida och fick se att även Emmelie och Sofia ska dit så de blir lite som en gamling träff idag, blir trevligt...

Nu ska jag lägga mig och läsa ha de hajj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0