Många tankar inför framtiden...

Igår var jag och Niclas barnlediga och vi satt bara hemma och umgiks :) vi spela kort och ett spel vi fått från Sanna sen kolla vi på Motherhood tror jag den hette  sjukt dålig film iaf se den INTE Niclas väckte mig vid tolv minns inte sist jag sov så länge, han hade städat, handlat nybakat bröd och gjort frukost så blev frukost i soffan till shutter island mycket bra film kan jag verkligen rekomendera :) Susanne bjöd på middag vid halv 4 och det var jätte gott sen hjälpte jag henne och städade hennes klassrum och delade ut sudd och pennor på barnens bänkar medans Niclas åkte till Camilla och Göran med barnen...

Har mkt tankar inför framtiden vill börja plugga men till vad? vart inne på att bli lärare nu i ungefär en vecka haha ändrar mig på tok för ofta men tror jag vill bli lärare för jag ser och hör hur Susanne och min underbara syster Ulrika förbereder sig inför skolstarten och båda två verkar så himmla glada och längtar till jobbet... hmm ja tänkte ta mig till komvux någon gång i framtiden och kolla om jag kan plugga upp mina betyg... ska tydligen vara svårt komma in på komvux om man har slutbetyg...nog om detta nu blir det sängen... natti


I farten!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

HJÄLMARED.. de är ju ett alternativ =) Man kan gå där om man har slutbetyg.. jag går där i två år nu =)

2010-08-23 @ 06:43:53
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0