strax iväg till dagis igen

Blev inget inlägg igår då jag satte ut annons på tradera och det tar sin lilla tid...

Känns jag har massa jag vill skriva ner men eftersom jag skrivit lite vissa dagar vet jag inte om jag redan skrivit ner det :P haha orka läsa sin egen blogg nä usch de e ju redan kaos i mitt huvud då läsa detta kaos nä de låter jag er göra ist :) snällt va?

vad har jag då gjort i veckan? I måndags var Jacob på dagis jag lyckades få hitt morsan och hon passa Wilma medans jag var på ett möte om att pension spara i fonder så nu ska jag börja spara pengar till min pension :)
hände inte mkt mer under måndagen umgicks med mamma som tog tåget hem vid sex...
På tisdagen åkte jag till kulturkalaset i gbg själva kalaset var väl inget att hurra för Barnen va för små men hade super mysigt med brorsan och hans familj, Vanessa har blivit så himmla stor, Jacob tyckte det var jätte kul att åka tåg satt och kolla ut genom fönstret mästa dels och va en snäll pojke, annat var det på bussen hem fejk grät och stojja för han var jätte trött kände mig som värsta dåliga mamman som inte kunde få tyst på honom så ringde Niclas och Jacob fick prata med honom och han blev jätte lugn och börja tjöta om att han åkt tåg mm hhihi va flera på bussen som skrata åt honom då... Igår var Jacob på dagis igen och jag passa på handla beställa tid för en tatto och sprang upp på hälso för att ta reda på lite mer om extraveganza men hon som har hand om det var på semester så skulle ringa på måndag så gick hem gjorde lunch sen hämta Jacob å åka ut till Camilla... var trevligt som vanligt :) sen hem och ordna lite med mina bilder sen lägga ut annons på tradera som sagt :) idag har jag vart och lämnat Jacob på dagis sen direkt hem och suttit med mina bilder strax har jag sorterat klart, längtar tills det är klart, då ska jag sätta mig och scrapa lite :) har oxå suttit en timma och försökt hitta texten jag hade när jag tatuera in Jacob jäklar va olika stilar det finns ska ni tatuera in en text rekomenderar jag er att leta text på dafont.com men hitta den till slut men var inte riktigt nöjd med w:et men mia sa hon skulle fixa det när jag kommer dit :) om 30min ska jag hämta Jacob på dagis sen till banken sen hem göra mat när Niclas kommer ska vi fixa iordning inne i barnens rum :) Jacob sover ju i växa sängen nu och det går jätte bra :) kanske slänger in en bild när  de e klart :)


Vanessa och Wilma i tisdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0