strax till dagis...

Ligger i soffan hade de inte vart för att jag skulle hämta Jacob hade jag sovit nu, så jäkla trött...
Någon som har ett gott recept på lax? Niclas fick två bitar färsk lax från jobbet igår och tror inte de klarar sig så länge kan ju frysa ner men blir ju inte lika gott... Idag händer nog inte så mycket mer kanske ta oss till Camilla och göran annars blir det soffhäng, de är ju tillåtet en sådan här dag..

Wilma tyckte det va jätte kul och bada hon plaska massor hade velat ta kort men kan ju inte direkt lämna henne i vattnet får ta med mig min nanny Sanna ngn gång så de blir lite bilder... Johanna tog lite kort så får väl hoppas hon skickar de :P

Nu ska jag ta på mig och wilma och springa till bilen så vi inte blir genom våta...

hejhej

Kommentarer
Postat av: Sabina- Mamma till Meya

De va med min kamera så jag kan skicka dom:P Insåg dock att jag blivit lite bortskämd med min andra kamera för oj vad bilderna blev dåliga i kvaliten om man jämför. Tänkte ta med mig min andra kamera nästa gång så vi kan ta lite fina bilder.

2010-08-25 @ 20:56:02
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0