Stress

Har vart iväg nu på morgonen, hade massor jag skulle göra men så blir det inte som planerat och jag HATAR när de inte blir som ja planerat kom iaf in på mvc precis innan ''öppet hus'' stängde så hann få recept på p-piller sen gick jag sakta in mot stan för jag skulle till bibblan å skriva ut en paketlapp till det stora paketet jag hade med mig som jag skulle skicka från hallengrens, till banken och sätta in pengar, till apoteket och hämta ut p-piller sen även till lindex & kapahl för att köpa en höst mössa till Jacob. När jag kommer till bibblan ser jag att det inte öppnar förens tolv blir skit arg och beklagar över de dåliga tiderna då bibblan alltid har öppnats vid tio innan såg sen att det var sommar tider så hoppas de blir bättre sen men iaf får gå runt med mitt stora paket som jag tagit med helt i onödan! går ner mot banken för att sätta in pengar och får vänta en kvart men de hade jag väntat mig eftersom jag gick från mvc efter nio och när jag står där ska det naturligtvis börja regna drar på regnskyddet med paketet under så inte de blir dyplött och förstört... kommer in på baken får satt in pengar sen till apoteket inga problem så skull jag köpa mössa till Jacob men konstigt nog finns det bara tygmössa i baby storlekar :( tror jag sätt på polarn och pyret så får väl kolla deras hemsida sen... hade planerat att stanna i lekrummet till klockan blev tolv men jacob var jätte trött och höll på å somna och Wilma behövde mat så var tvnget att gå ut när jag kommer vid gallerix brjar det SPÖ regna så när jag entligen kom hem var vi alla tre dyblöta eftersom jag hade de där jäkla paketet under regnskyddet fick barnen vatten på bena men ingen skada skedd nu ska jag fixa lunch sen ska jag om Jacob vill sova lägga mig ner och läsa lite...

funkar tyvärr inte ladda upp bild för tillfället...
ringde föresten tele2 i morses eftersom mitt internet kronglar fasten att jag har sladden in i datan och det skulle utreda detta så får väl se hur lång tid detta kommer ta och se hur de kontaktar mig denna gången, sist kontaktade de mig genom bloggen :/ sjukt...
Kom på nu att jag inte fick ringt syon heller eftersom hon hade tele tid mellan 8.30 och 9.30 och jag gick ju hemifrån vid halv nio, tänkte ringa när jag gick till mvc men glömde de... jaja har jag ngt att göra imon...


Kommentarer
Postat av: Sabina- Mamma till Meya

Hihi, grattis till er! Ska ni hitta på nått speciellt?:)

2010-08-25 @ 09:42:58
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/
Postat av: Sabina- Mamma till Meya

Ja, vi passar på att fira min födelsedag och förlovningsdagen på samma gång. :)

2010-08-25 @ 10:09:44
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0