Tisdag

Godagens...
Fick lagt Jacob nu och Wilma sover så tajm för min data tid :)

Fick lämnat in min mobil på lagning igår för det var glapp där man trycker i laddan och de hade ingen låne telefon tillgänglig men har fått låna en motorola från 1800 talet har inte ens snabb skrivning haha knappt man minns hur man skrev innan de tar iaf sjukt mkt längre tid så blir att man får ringa nu ist... usch jag som skickar minst tio sms om dagen när jag är ensam när man bara kännr för att tjöta men igentligen inte har ngt att säga så kan ju inte ringa till alla :) haha -va görs -inget -oki men vi hörs haha nä men ni förstår nog...

Fick frågan igår om jag var lycklig.. hmm va e lycklig, egentligen? Jag känner mig inte lycklig men jag har ju en familj ska man inte vara lycklig då? vad är det som fattas för att jag ska vara lycklig? nä det fick mig verkligen att fundera...

Nu ska jag ner i tvättstugan får passa på när Niclas ligger hemma och är sjuk kan ju inte springa ner när jag har barnn själv... see yaa


Wilma med Jacobs docka med mina gamla dock kläder :)


Räcker tydligen inte med en napp längre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0