tlött

Som ni kanske märkt vill mitt P inte alltid hänga med läste igenom gårdagens inlägg och såg att det fattades P:n på flera ställen men tror nog ni förstod vart de skulle vara :P

Idag har jag tagit kort på några saker som vi ska lägga ut på tradera sen har jag vart i stan med Sanna vi kolla lite i affärer eller mäst hon då jag var i stan i onsdgas men jag hängde gärna med sen satte vi oss på mangiamo och jag har inte gillat de stället på grund av vad andra sagt så har undvikit det men satt där med Sabina och Torsten för ett tag sen och det var helt okej, skönt med mycket plats när man kommer med vagnar men idag förstod jag varför så många pratar illa om han som driver de... Jag hade med mig båda barnen, fixade med wilma och Jacob ville hävda sig (hmm säger man så? han ville visa att han oxå finns) så bankade på glaset där alla kakor åså står inte så hårt men det hördes, jag vänder mig naturligtvis om för att stoa honom och jag hör hur gubben säger ursäkta med grinig röst. Jag hade löst att svara ja ursäkten godtas!!! Man får la fan ha lite vett när man jobbar med folk självklart skämdes jag ögonen ur mig, va fan ville han att jag skulle göra jag to ju tag i det med en gång hade ju vart en sak om jag inte brydde mig eller om Jacob hade tagit i och det fanns en chans att det skulle gå sönder... Nä usch för honom han har säkert inga egna barn, han har iaf inte tagit hand om några om han har så liten förståelse över hur barn fungerar så nu har jag fått sagt de...
Vi satt på mangiamo ett bra tag sen fick Jacob springa av sig lite och klockan hann bli fyra så jag och Sanna satte oss på coffe house och köpte mat till barnen... vid fem gick vi hemåt och Jacob ville leka ppå Plantaget, wilma sov så vi lekte en bra stund :) känns underbart när man får ägna egen tid till sina barn han uppskattade det så otroligt mycket :D vid sex gick vi hem, träffade på erica på gården och wilma vaknade jätte glad då Siiri pussa henne i ansiktet :P haha Niclas kom hem när vi va på gården, Jacob blev super glad näär han såg honom så vi gick hem Jacob fick bada och jag gick ner i tvättstugan och satte igång två maskiner sen vart niclas tvungen att åka iväg och kolla å ett jobb så får ta rästen imon bitti...

de va min dag nu ska jag försöka slänga ut lite saker å tradera sen duscha sen sängen...

ha det gött haj ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0