usch

usch vilket skit väder vi har idag :(
Jacob sitter i soffan och kollar på tv han kan sitta mkt längre stunder nu och det är härligt speciellt på morgonen...

Kom aldrig iväg till banken igår utan gick till Madde efter jag hämtat Jacob satt och tjöta ett tag sen gick jag hem för att göra mat och sätta upp saker på väggarna i Jacobs rum men blev inte så träffade Nina på gården så satt och tjöta med henne hann inte göra mat till niclas sluta jobbet så han gick upp och laga mat medans jag satt kvar ute med barnen, Niclas fick satt upp hyllorna så som vi ville ha det men blev inte bra så satte inte upp några tavlor utan väntar på att åka till ikea och köpa andra hyllor först... När Jacob lagt sig vid sju åkte Niclas iväg och jag satte mig vid datan och fick ordnat massor med mina bilder nu ska jag bara slänga ut bilder på BDB sen framkalla :) blir så nöjd när det är gjort :)

Idag ska jag till Madde runt tolv och hjälpa henne städa upp så hon får lättare att hålla efter...


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Snäll du är som åker bort o hjälper till o städa.

2010-08-13 @ 10:50:44
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0