VILL HEM!!!

Har haft en underbar helg i Örebro med min älskade Sanna men nu vill jag hem...
Men Pontus blev på tok för full igår och vill inte köra ännu han sover just nu i Sannas säng med Sanna och jag vågar inte köra släp gaah vill bara HEM NuNuNu... Han sa precis vi ska dra om en halv timma hoppas de blir så han är lite velig tyvärr...

Kommer bli helt underbart att komma hem skulle ha sätt på Eclipse ikväll men blir nog inte så Niclas ska jobba så blir ju inte så sent... Kommer inte få träffa Jacob idag och det gör lite ont... Wilma kanske oxå sover :( men imon kommer jag ha massa energi då får vi hitta på något jag och barnen :) på tisdag kommer brorsan till alingsås han kanske ska köpa hus och flyttar in till våren :)

Nu ska jag umgås med Sanna som kommit upp, undra om de vaknade av mitt knappande på datan.. hmm orka fråga, hahaha


Kommentarer
Postat av: Sanna

haha ne du vet man måste ju kissa 1651165 gånger om dagen så det va därför jag va tvungen att gå upp ;)

2010-08-29 @ 18:12:50
URL: http://sannarosvall.blogg.se/
Postat av: Therese

Hoppas du kom hem till slut. VEt hur tråkigt det är när man bara längtar hem, speciellt när man har små pluttar där hemma som väntar. Kram

2010-08-30 @ 09:37:53
URL: http://tegu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0