Alla julfiranden slut!

Blev inget inlägg igår då min familj åkte hem vid halv tio och jag fick lägga koncentrationen på alla leksaker barnen fått...
Vilken underbar dag det var igår, startade dagen med lite sovmorgon plus städning. Niclas åkte för att hämta fler stolar och hämtade sedan upp mina syskon med hjälp av Johan så alla kunde åka med på bara en runda :) sen vart hela familjen samlad och vi startade lite lätt med maten vid tre vart de mat och alla verkade nöjda :) var ju ett typ knytkalas så vi stod inte för all mat så alla fick stå för sin del i matlagningen :) sen hjälpte mina underbara systrar till med disken så det slapp man med :) dukade fram allt godis och det var en hel del... lekte lite med barnen inne på rummet sen var det julklapps utdelning och det tog sin lilla tid... Jacob och Wilma hade sammanlagt mer än 50paket lite väl mycket då Jacob mot slutet inte äns tyckte det var kul att öppna sina paket... Wilma fick bla kläder en typ grodmaskot som hon har i sängen, 5st dockor och ja det var en hel del men minns inte allt :/ skäms verkligen men var så mkt :/... Jacob fick en tågbana, ännu mer verktyg nu var de händige Mannys verktyg, tofflor, bilbana och annat smått :)
Efter julklapps utdelningen var det julklapps leken :) jag vann en ostbåge påse men har inte vågat öppna den ännu funderar på att öppna den ikväll men tror inte jag bara kan ta lite kommer säkert hetsäta den usch vill inte komma tillbaka på gamla spår men vill inte undvika sådant jag vet jag tycker om väldigt mycket...

Idag åkte vi till stan vid tolv för att köpa en bilstol till Jacob så Wilma kunde ta över hans gamla men blev en ny till Wilma ist då Jacob har den största bakåtvända och han måste sitta bakåtvänd iaf ett år till. Var en jätte fin bilstol i brunt och det var på rea så tjänade en slant :) sen åkte vi ut till Camilla och Göran satt och prata en kort stund sen sprang Camilla på toa och hon har nu åkt på magsjuka :/ hoppas vi slipper... sen hem och leka med barnen Jacob fick packa upp bilbanan och det var väl kul en stund sen skulle han packa upp allt men de fick han inte kan inte leka med allt samtidigt...
Nu ska jag ta mig fan öppna min ostbågs påse och kolla på csi.. Kom på nu jag gärna skulle vilja lyssna på min ljudbok men kan inte sitta i soffan och göra det då jag tappar koncentrationen på det som hörs i öronen när jag kollar in i teven och blir ju fan rastlös av att bara kolla in i väggen.. hmm ljudbok är bra när man städar och är i farten men annars skulle jag nog hellre läsa boken aja..
Imon hoppas jag på en sväng på stan och kolla in rean och kanske en chai latte;)
ha det gött haj :P

Kommentarer
Postat av: Emmelie

OKej har ni fått reda på mer om lägenhgeten då?

Fy magsjuka tänk på att du kan bära på de trots att du inte får de om du ska in i stan o härja, så ser du mig så håll dig på måååååånga meters avstånd :P Blä!

Ska börja träna igen efter nyår om du vill va med!

2010-12-28 @ 07:39:54
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0