barnledig fika <3

Fick avbryta igår då Wilma var gnällig och jag ville inte ta ut henne ur sovrummet då jag tänkte hon skulle vakna till men de gjorde hon iaf fick ligga med henne i sängen till klockan var runt tolv var mysigt till en början men när jag började bli trött var det bara förbaskat irriterande, hon vaknade sedan ett par ggr till under natten :/ Vaknade till  en galen Jacob som fick mig att bryta sönder :( nä kanske inte såå illa men usch vilken hemsk morgon...
Hade Sanna som sov över här inatt så inte lika jobbigt som det hade kunnat vara... fick sålt Wilmas gamla bilstol vid tolv sen hem till Sabina vänta in Torsten sen ut på stan utan barn, lovely... Satte oss på Esspressohouse och njöt av en chai latte Johanna kom sedan förbi oxå :) blev lite tjöt sen hem till ett rent kök och mat på bordet, underbart det händer inte varje dag...
Niclas skulle egentligen iväg och grejja med bilen nu vid fem men hans pappa var tvungen att jobba så de ska grejja ikväll ist och då sover ju barnen så blir ljudbok tror jag allt bara tre kapitel kvar :)

Kommentarer
Postat av: Sabina

vad härligt att komma hem o bli lite överraskad;)

2010-12-31 @ 12:39:44
URL: http://sabinavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0