Dålig start

Vaknade kvart i åtta i morse av att Jacob ville jag skulle komma upp han hade ngt att visa mig.. Kommer in i vardagsrummet och de är bajs på hans bobbycar och på soffan :/ kul att vakna upp till så får ställa in Jacob i duschen och torka bort bajset :( Sen vart det frukost och på med alla kläder för att gå ut Jacob stå och smäller i dörren medan han väntar på oss och lyssnar inte alls på mig när jag ber honom sluta blir förbannad och ska dra in han i lägenheten så inte alla grannar vakna och tappar greppet så han ramlar och slår i sitt huvud :( kände mig som världens sämsta mamma :S han blir jätte ledsen så sätter mig och tröstar honom och vi kommer fram till att han ska få några pepparkakor han kan äta på väg till dagis... Väljer att ta stå brädan ist för pulkan då det var så bra skottat på gården men kommer inte långt innan jag får trycka på för kung och fosterland då stå brädand ändast gräver sig ner i snön :( blir genom svätt :S Får gå mitt i vägen en bit då de inte skottat ordentligt och kan inte ha Jacob på stå brädan då de är alldeles för mycket snö så han får gå och hålla mig i handen vilket han inte alls vill och vi tappar bort nappen så blir massa gnäll på väg till dagis utanför dagis tappar han burken med pepparkakor ner i modden så inget jag kände för att ta upp och han blir helt hysterisk och bara gråter :/ får till sist in han till dagis och då börjar han toklipa igen då han inte vill vara på dagis utan med mig, hjölp mig de har aldrig hänt inaan kände mig som världens sämsta mamma som bara lämna bort honom så :( men hitta en napp i skötväskan han fick och så sa vi hejdå...
usch denna trotts, VARFÖR känns som trottsen är olika för alla och att Jacob är så jäkla trottsig för att han inte mår bra för att han tycker att jag inte är en bra mamma att han vill ha 100% av min uppmärksamhet hela tiden men kan ju inte ge honom de han är ju inte ensambarn gah så mycket tankar, blir massa mys ikväll med min pojk <3
Möte upp Angelica utanför dagiset och vi gick till stan för att möta upp Sussi och Sabina och sätta oss på fik :) Tyvärr kunde inte Sussi hänga med antar hon låg och sov :P sen kolla vi vinter skor till mig men hitta inget och sedan drog vi till Kappahl och köpte jeans till Jacob...
Väl hemma blev de god lunch från igår :) och sätta sig ner en stund vid datan, Wilma somnade när vi gick från stan och sover fortf, skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0