Ensam tid <3

Hur bidde de då med Jacob hos Sabina???
Kan ju inte direkt påstå att de gick bra men hmm så illa kan jag inte säga att de gick den stora anledningen att de inte gick toppen var att han inte fått sova... Gick till stan vid tre kollade inne på kappahl då jag hade sms om 20% på hela köpet blev två tröjor till Jacob en bh för 50kr, ett typ pannband till Jacob som är typ rosa han ville absolut ha det och det kostade bara 10kr så de fick han :) försöker vara lite hmm va heter de nu då inte tänka så mycket kille/tjej tänk vill han ha ett rosa pannband ska han ha det kanske inte precis när han vill men ibland iaf :D Sen köpte jag oxå ett pannband som man har som mössa min bästaste bästa vän Sanna köpte de igår och de va sååå fint så jag härmade lite grann :) haha
Sen kom Niclas för att hämta oss men bilen dog i parkeringshuset under storken så jag och barnen började traska hemåt i kylan medans Niclas skulle fixa hjälp med bilen, Niclas ringde nästan direkt för att säga att bilen starta så vi skulle mötas på parkeringen vid gamla skolan men väl där hade den dött igen så vi trska hemåt Jacob grät hela vägen från parkeringen antagligen för att det var kallt han hade is på Jackan när vi kom in :( men han va glad så fort vi tagit av oss ytterkläderna sen vart det mat lite bus sen sängen naturligtvis var det trotts innan läggdags men till slut fick jag in honom i sängen och Niclas fick sagt godnatt  han somnade nästan direkt när han lugnat ner sig eftersom han inte sovit på hela dagen så var riktigt mys att få läsa för honom tills han somna <3<3<3
Niclas och Wilma drog iväg för att fira hans mamma som fyller 41 idag GRATTIS och jag passade på att lyssna på min twilight bok och sortera alla nya och förra månadens räkningar in i pärmen med de gamla och kolla igenom de nya...
nu kom niclas och Wilma hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0