God fortsättning :)

Sitter i soffan och njuter av att barnen sover lite :)
Sitter även i kö till sj då mamma ska åka tåg från nyköping upp till södertälje för att där byta till ett tåg som går till alingsås men fick veta av brorsan att hon inte behöver byta tåg om hon hoppar på i katrineholm ist och det är lika långt för de att åka till båda stationerna så ska kolla så de inte blir några problem hon har ju ändå betalt resan bara att hon hoppar på två timmar senare och slipper byta... tråkigt man inte visste de innan har ju betalat en längre resa än vad jag hade behövt då hon fick den av mig och min syster i julklapp jaja kul med telefon köer :(
Vid sju igår åkte vi till Niclas pappa <3 var jätte trevligt barnen fick fina paket och jag och Niclas fick bla en extern hårddisk :) underbart nu slipper jag uttnytja Sannas hårddisk :) inte för jag tror de stör henne men nu när jag har en hemma kan jag föra över bilderna mkt oftare och inte oroa mig för att datahelvetet ska dö för mig igen :P
Vi åkte därifrån ganska tidigt då Jacob vägrade somna och slutade med att han tok grinade han var helt förstörd gick inte att trösta honom kände mig så jävla värdelös men han somnade innan vi åkt ut från ängabo de gjorde även Wilma och de vaknade inte när vi kom hem så blev lite ms med niclas sen sooova underbart :)
Idag fick jag sovmorgon till halvnio då Wilma ville upp och Jacob satt och kolla på bompa :) tvättade upp all tvätt så nu hänger de på tork :) ska byta om och sminka mig när jag fått tag på sj sen hämta upp tvätten för att sedan dra vidare till Niclas mamma Susanne på julfirande... Kommer som vanligt vara så trött på julmat efter denna julen.. tänk att man kan sakna ngt så länge sen hata de så mkt :P haha...
Har inte tagit några kort då våran kamera är kass men Johanna har tagit kort så får lägga upp de när jag får de och idag får Susanne agera fotograf så hoppas jag att jag och Niclas köper oss en kamera nu i mellandagarna...
Ha en bra dag alla underbara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0