God jul önskar jag er alla :)

Hoppas alla får en fin jul :)
Min dag har vart lång, en natt med mycket gnäll från Wilma sen skulle Jacob upp vid fem han brukar sätta sig vid teven själv en stund innan han väcker mig men går ju ingen pompa så tidigt så fick gå upp och sätta på en film och då fick jag ju inte gå och lägga mig igen :( så satte mig med han i soffan och kolla ice age men somnade efter en stund och fick sova tills filmen var slut, skönt...
Väckte Niclas vid halv nio och vi åkte till Maxi och handla sen hem till hans farmor var väl där vid halv tolv blev dopp i grytan och skinka sen julklapps öppning :) barnen fick pussel och annat kul och jag och Niclas fick ett paket med lotter :)
sen hem och mellanlanda var väl hemma runt fyra fick köpt med mig en kebabsallad, tur att pizzabagarna inte firar jul :P sen städa en del ner i tvättstugan och sätta igång två maskiner ska ner om 20min och hänga upp kläderna på tork sen blir det hem till Niclas pappa på julfirande lite julklapps utdelning och bara umgås... brukar köra julklappsleken men de strunta i det iår då man endast köper massa strunt iaf som ingen egentligen använder...
Nu ska Jacob få öppna ett paket :) han har ju så många så roligare sprida ut de än att han ska öppna alla samtidigt... Wilma har inte alls fått lika många men hon är ju så liten så hon blir inte avundsjuk och hon behöver ju egentligen inget nytt så blir därför inte lika många till henne...
Ha en fin jul alla min jul slutar först på söndag om mamma kommer hem vill säga tågen kanske inte går isf får vi fira jul för min familj senare i veckan...
Jag och Jacob förra året...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0