Krångel!

Barnen somnade vid halv sju efter det tog jag hand om köket och lyssnade på min ljudbok <3 hade bara 20min kvar så la mig på soffan för att lyssna klart och somnar :P vaknar av att Wilma gråter springer in men går inte att trösta, tror hennes tänder är på väg så hon får alvedon och välling men vill inte somna om så får springa in var tionde minut men nu verkar hon ha somnat för nu var det ett tag sedan jag var inne... kollar på rapports årskrönika sen blir det lyssna klart på Twilight och sova :)
Tror jag är kär i Edward :P haha LOVE <3

Kommentarer
Postat av: Tove

haha okei hoppas de blir bättre snart då :D

jag älskar Twiligt haha ja han är de lätt att

bli kär i hihihi <3 hälsa alla kram <3



p.s kolla in min och sabinas blogg www.sistersofbettna.blogg.se

komentera gärna <3 :D kram

2010-12-30 @ 23:26:38
URL: http://toveliljendahl.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Jaha du lyssnar på alla böckerna?

Jag läste alla =) Alla fyra villsäga, helt underbart att bara försvinna bort i deras värld.

O ja han är snygg som faaan! (Men han är MIIIIN ;) Haha)

2010-12-31 @ 07:37:02
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0