Lördag...

Sitter och kollar på ice age för tredje gången idag... Har vart en lång dag och jag har inte tagit mig utanför dörren..
orkar inte och barnen mår inte dåligt av de så då kan vi lika väl sitta inne har fått dammsugit oxå och Jacob hjälpte till att damsuga av granen :( massa glitter lyckades han dammsuga upp innan jag förstod vad han sysslade med :( trodde han dammsög på golvet jaja så e de, höll han sysselsatt en stund :P
Igår skippade vi dagis och drog å julfirande på ÖF mkt trevligt men Jacob ville inte vara med och dansa kring granen utan satt hellre och tittade på... fick köpt ett par skor och en tröja genom Alingsås köp/sälj barnkläder och tillbehör på facebook och är helnöjd :)
nu ska jag kolla upp recept på flygande Jacob kommer inte ihåg hur de smakar men minns jag tyckte om de iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0