Mjao???

Som alla vet lyssnar jag just nu på Twilight böckerna satte mig precis för att lyssna på bok nummer två och inser att det är en annan läsare, snacka om att förstöra allt :/ men jag har väl vant mig efter ett kapitel men just nu kan jag inte tänka på annat än att hon uttalar massa saker annorlunda :/
Idag blir det nyårsmiddag med Sanna, Sabina, Torsten och Meya senare kommer även Johanna, Simon och Leon... Kommer bli super mys men har massa att fixa här hemma men orkar inte... har fått damsugit passade på att ta undan allt som dtår på golvet så som stolar och mattor för jag tänkte jag skulle svabba golven men orkar inte :( måste ju passa på att platta håret nu när barnen sover...
nä som sagt platta håret och lyssna ljudbok sen kanske jag sätter mig vid bloggen igen...
Våran nya klocka vi fick i julklapp från Niclas mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0