morgon

Borde egentligen gå ut till köket och fixa i ordning frukosten men känner jag måste få till ett inlägg annars lär de inte bli av idag heller...
Igår var jag på stan och shoppa fin kläder till barnen :) så ska ta julkort idag tänkte jag så jag kan pilla med det på lördag... Planen var att ha en heldag för mig själv, dra till Sanna när jag vakna sen gå direkt från henne till Sabina för att förbereda inför utgång till Hotellet men saker och ting blir inte alltid som planerat... Kom på jag bokat tvätt tid och klart det går byta dag men smidigare ta det på helgen och Niclas ska jobba på söndag sen blir det kalas vid två och det vill jag ju med på... Så bli väl tvätta, dra till gymmet, på kalas sen hem till Sanna fast blir ju inte så många timmar som jag hade tänkt kanske skiter i gymmet och drar till Sanna vid tio när tvätten är klar....
Mötet igår gick bra :D har gått ner ännu ett kg och de bara genom att äta rätt, har iofs fuskat lite har kommit fram till att man måste få fuska för att orka med det, japp så e de... har heller inte tränat på två veckor förutom förra onsdagen har mått skit har känt mig instängd och vart super trött varje kväll, är sååå mkt trotts just nu att man känner för att sälja pojken och lägga sig under täcket typ allvarligt man blir så jäkla deppig när inget funkar bara gnäll hela tiden... och samtidigt med all trotts fick ju Wilma två tänder förra veckan så vart ju vaken nätter oxå...
Wilma har sovit hela nätter iaf 5dagar i rad men inatt skulle hon ha mat... får hoppas hon sover igenom nätterna igen att detta bara var en en gångs händelse :P
Nu måste jag sätta igång med frukost annars hinner vi aldrig till bolltorp till nio...
trevlig dag på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0