Nu har man haft bloggtorka igen :P

Precis kommit in från balkongen Jacob låste ut mig :/ fick fan panik tänk om Wilma hade vaknat snacka om problem... Jacob satt bara i soffan och skratta samtidigt som han sa NEJ, tror han vill att jag ska sluta röka...
Har haft lite bloggtorka då jag haft fullt upp med annat...
I lördags var vi på Ullared med min syster medan morsan hade barnen, hittade massa fint :) kul när man kommer därifrån med massa fint :D
På lördag kväll spydde båda barnen :S inge kul men de har mått bra i övrigt så ska väl inte klaga egentligen och fick ju skurat alla golv då de spytt i alla rum utan Jacobs...
ikväll ska jag iväg och klippa mig :) så underbart sen måste jag komma igång med träningen oxå var nästan två veckor sedan sist men har vart ute mycket med barnen så fått lite träning ändå men inte på samma sätt...
Nu ska jag se om Jacob vill pyssla lite kanske måla lite teckningar med fingerfärg? Får se vad han tycker om det :D
Har kämpat för att få ett fint julkort på barnen som jag kan skicka nu till jul men har inte lyckats då de alltid ska bråka när de är för nära varandra... men i lördags när syrran hjälpte morsan med barnen lyckades hon få ett bra kort, kanske inte så juligt men ett fint kort med båda barnen så får bli detta kort
Tänkte slänga upp en bild på vad Niclas fick gjort igår :)
Såå glad jag kan ladda upp bilder igen :) får ta mig förbi Sanna och få mina bilder igen blir ju aldrig av :/ just nu är hon hemma och sjuk men kanske imon kan passa på och scrapa lite ja det låter mysigt får kolla så Niclas inte har andra planer och kolla hur Sanna känner sig om hon inte redan har åkt tebax till Örebro fast har ju nyckel men mysigare om hon oxå är hemma, umgås ju inte så mkt utan barnen...
Jacob har nu somnat i soffan haha underbara unge blev la slut av allt skratt medan jag stod ute på balkongen och banka medan de rök ur öronen av all frustration :D

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Mysigt på ballkongen!

Ja jag är också kass på o träna nu :(

2010-12-13 @ 18:20:55
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0