strax bädden

Sitter och lägger över twilight ljudböckerna på mobilen sen blir de sigg och sen sängen. Längtar efter att få gå och lägga mig... kommer säkert inte lyssna mer än tio minuter innan jag somnar men men...
Jacob tyckte inte det var så intressant att göra pepparkakor han ville mer bara kavla och slå på degen med en stekspade, första plåten blev lite bränd pga för hög värme, stod man skulle ha mellan 175-200 grader och satte den på 175 men blev ändå brände så sänkte värmen och resten blev jätte bra :)
Efter pepparkaksbaket la vi barnen i säng och jag och Sanna somnade vi med fick sovit nästan två timmar innan Wilma vakna och det var super skönt annars hade jag nog inte orkat denna dagen... När vi vaknat kom Maria och vi har bara slappat :)
ffaktiskt inte vat så farligt bakfull idag ont i huvudet men bara när jag ställer mig upp, har även fått ett blå märke på armen som gör ont tom när jag smeker det... jajja tror jag slog i mig hos Sabina igår när vi skulle ut och röka... ILLA
nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0