Tisdag

Blev middag på Sibylla igår själv beställde jag en lövbiff som var så sjukt äcklig trodde all lövbiff var samma typ en skiva kött men denna som jag köpte var typ färs som var platt gah vet inte hur jag ska förklara men inte gott åkte dit för de har gott mos men fick ju inte ens smaka å det så var verkligen inte värt det, till banen beställde vi köttbullar med mos blandade ihop allt med såsen för att det är lättare för de att äta då och självklart var brunsåsen inge god så de åt inte upp sin mat. Varför skulle jag välja sibylla :S jaja Niclas blev nöjd iaf han tyckte de va gott...
idag drog jag iväg till ÖF med barnen dit även Sabina kom sen hem käka mat låta barnen sova sen till Plantaget så Jacob fick åka pulka och han va överlycklig :) vi hämtade Niclas gamla snowracer i helgen och han älskar det :D sen drog vi hem och lagade kyckling gryta och den blev kanon god blev så himla glad :) då jag inte är en vidare bra kock... Så blir en god lunch imon...
Imon blir det espresso house med Sabina och Sussi måste bara ha min chailatte :) tack ullis för att jag fått smaka på denna goda dryck :)
stax house sen bedden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0