tjo

va kvar hos Sanna ett tag igår gjorde en sida i min scraping bok sen påbörjade jag en till men blev så missnöjd så va inge kul att fortsätta... Så vi satt i köket och prata en massa kom in på socialtjänsten finns ju så mkt att säga...
Idag har jag inte gjort mkt klockan är lite efter elva och känns som jag bara gått upp och ätit frukost iofs fick jag sovmorgon till 8 de ni kanske därför dagen känns som den nyss börjat skulle vart iväg till Niclas morbror nu och hämta de vi beställt från jultidningarna, har ingen aning vad vi köpt men vi skulle komma med 366kr så en del måste de ju vara... Men carina svarar inte och orkar inte gå dit om hon inte är hemma så får bli slapp en liten stund till sen hem till Sabina för att testa hur jobbigt de blir å ha med Jacob då han är van att få pilla på allt hemma då vi plockat bort allt ömtåligt så han pillar gärna en del borta med... hmm
Skulle vilja förbi spädbarnsgruppen oxå har en del jag ska lämna där kläder och leksaker som inte används här hemma... men vet inte om jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0