tjo

Grymt seg idag....
Fick inte sovit mycket igår natt då Wilma bestämde sig för att krångla sen upp kvart i sju för att tvätta sen full rulle till ett då vi drog på Kalas Niclas lilla syster fyllde 16 sen hem till Sanna och scrapa lite :) Sanna själv låg och sov då hon hade jobbat natten, Sanna vaknade vid 4 och vi satt och tjöta en hel del :) skönt att umgås utan barnen ibland :) Vid sju gick jag till Sabina vi drack gott och fixa i ordning oss inför en kväll på hotellet <3 vid halv tio kom även Johanna förbi :) Kom iväg till hotellet runt elva halv tolv. var inte så mycket folk igår och en del äldre då de hade vart julbord innan men det var kul ändå... Var hemma till tre och måste ha somnat på direkten annars brukar jag ha så svårt att sova när jag druckit för det snurrar så men inte igår var väl dödstrött...
Vaknade kvart i sju i morse då barnen ville upp då var jag gött seg kan jag lova men Sanna kom lite efter sju efter att hon slutat jobbet så vi är båda lite sega men orkar hålla ögonen öppna iaf :)
Niclas har åkt till sthlm för att köpa ett par däck så hoppas nu att de är så bra som annonsen antyder så han inte åker så långt i onödan....
Nu blir det pepparkaks bak :)
Måste tacka för en trevlig kväll igår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0