Tlött

Var inga problem för morsan att hoppa på sitt tåg senare så det var ju skönt :)...
Vid tre drog vi till Sus vart mat och julklapps öppning med tomte... Jacob vart lite resserverad men hjälpte tomten med att dela ut klapparna :) Jacob fick en grävmaskin med skruv dragare som han satt med hela kvällen :) Jag och Niclas fick en klocka vi önskat oss och ett presentkort på babyproffsen så vi kan köpa en bilstol till Jacob så Wilma kan ta över Jacobs, Wilma är för stor för sin snart så det var välbehövligt :)
Nu sitter jag och mamma och kollar på en natt på museet tror jag den heter strax blir det sängen och imon väntar ännu en julafton :) Nu med min familj <3 ska möta brorsan och lillsyrran på stationen imon vid tolv sen stora syster kommer oxå :) älskar min familj <3
btw jag och Niclas har skickat en intresse anmälan på en lägenhet men ligger inte i stan så får se om vi får visning och hur vi gör efter att vi sätt läget, lägenheten och hur långt bort den ligger ajjemen så e de... var lite av en impuls grej men kan kanske bli bra? en två plans lägenhet på 93kvm för 4500 de var ju inte dyrt men som sagt vi får se....

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Elen på de med va? Vi har ju el med och värme och varmvatten och de brukar vintertid ligga på runt 2000 kr i månaden tyvärr :( Men de vart ju ändå billigt!

2010-12-26 @ 07:06:27
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0