tomorow

Planen var att lägga sig i tid idag men de blir oftast inte så, speciellt inte om man inte fått sitta vid datorn på hela dagen...
I morse blev det fika på stan med Johanna och Sabina känns som typ igår för det va så länge sedan, fick byt skjorta men blev en helt annan och ett par tofflor till Jacob som mamma ville jag skulle köpa åt henne så de blev rätt strl... Fick bokat klipptid på lucia och sen hem käka lunch hämta Jacob sedan oxå Sabina hem ta julkort på barnen och jag kan lova dig att det var svårt kändes som jag skulle få ett sammanbrott kände bara för att gå hemifrån och lämna Sabina med barnen :) haha
Robin var förbi en sväng :) ville se Wilma gå och hon vägrade i början var alldeles för trött men sen så :) ikväll har jag fixat tvätten inför imon ska upp sju och tvätta kanske dra och träna vid tio måste få handla oxå får se när jag gör de om de görs imon sen på kalas kl ett sen till Sanna föra över alla bilder till datorn  som hon har på hårdisken och scrappa lite får nästa starta med de, ska göra två typ colage (stavas?) ett till niclas mormor och morfar och ett till hans farmor och farfar... Sen bär det av till Sabina på förfest sen hotellet :) kommer bli kul :) längtar massor redan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0