usch

Fy vilken tråk dag :(
Idag har jag vart så jäkla seg och lite depp... Hade velat in till stan och kolla julkläder men går inte att göra själv med båda barnen och Niclas åkte iväg vid sju för att besikta sin leksaksbil på väg därifrån får han punktering pga av att framfjädern lossnat så han har suttit fast i Vara i 4 timmar i väntat på en vän med släp och nu är han där och lagar bilen sen ska han köpa skinka åka till Göran som ska tillaga den sen till sin farmor och farfar för att hämta familjebilen så vi kan komma ut dit imon på julfrukost så han är hemma tidigast vid åtta :( och vi måste storhandla idag eller imon innan två då Maxi stänger gah STRESS...
Hade iaf Sanna här på morra då hon sovit över sen kom även Gurra förbi en sväng och käka lunch med mig men just nu är jag så otroligt uttråkad att jag snart exploderar Wilma sover vilket hon inte borde göra så här sent men orkar inte väcka henne vill bara sitta här och möggla :(
Tack till Sanna och Gurra för de fina julklapparna :)
btw va på xtravaganza möte igår och trots att jag inte tränat på tre veckor har jag gått ner ett kilo iof hade jag gått ner ett halv kilo i muskler men ändå ett kg i fett :)
Önskar er alla en fin jul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0